Sunday, July 19, 2009

transformasi aku,muzik& alam sekitar

salam sejahtera kepada manusia sejagat di alam semesta..
aku mungkin terlalu muda di alam ini...
tp di atas kerperhatinan perkembangan teknologi yang serba maju di alam dunia..aku juga tidak mampu untuk ketingalan nikmatnya.....




"TRANSFORMASI BERGANDA AKU"

"aku"
lebih selesa dengan "RADIO"
"aku"
lebih suka musik, seni,rekaan,makanan,dan sukan
"aku"
sukakan HIJAU
"aku"
selesa kalau aku senang
"aku"
seorang yang menjalani transformasi
"transformasi"
muzik membuatkan aku lebih segar
"transformasi"
muzik yang aku dengar begitu indah
"transformasi"
muzik mengingatkan aku pada alam sekitar
"aku"
mahukan transformasi berganda dalam hidup
"aku"
pentingkan nilai kemanusiaan dari harta dunia
"aku"
akan hidup dalam dunia yang indah
"dunia"
tempat persinggahan maunusia seperti "kita"
"dunia"
tempat terbentuknya tamadun,kaum,kepercayaan,ikatan,CINTA
"dunia"
indah bila semuanya ada
"dunia"
kemasyuran,PANGKAT,kedudukan, akan dicari
"kita"
hanya menunggu masa untuk kembali
"kita"
hanya percaya pada sumber tenaga
"kita"
adalah golongan yang TAMAK, alpha,sombong
"kita"
terlalu rakus untuk harta dunia
"kita"
akan merasai segala nikmat hidup...UDARA, TANAH, AIR, API
"kita"
semua perlu kembali pada IA
"kita"
kita kata kita semua



untuk tatapan manusia sejagat....
mungkin bahasa aku kurang difahami
namun jikau fahami maksud ape yang aku bariskan..
kita sedang berada dalam dunia yang penuh transformasi yang indah

No comments:

Post a Comment